Fredag...

var en jättesuperduper rolig dag!:D
För jag, Alexine, Irma och Maja sov över själva i Irmas pappas hus!
 
På dagen så hade Alexine tagit med några muffins till skolan. Hon hade självklart bakat dom;)..
..och pyntat dom med massa gott och flaggor!♥
 
Vi kom dit vid 7 tiden och då började vi baka muffins, kladdiga chokladmuffins mmmmm! Medans vi bakade så hade vi på musik och lyssnade på det medans muffinsarna skulle bli klara och sedanskulle dom också svalna. När dom var svala så dekorerade vi dom jätte gulligt! Vi hade massor av topping och strössel och karamellfärg och annat roligt man kan dekorera med!
Alexine hade också med sig 4 st vaniljmuffins, som hon hade bakat, som vi också dekorerade.
 
Våra färdig dekorerade muffins!
Det först Majas längst bort till vänster och Alexines som är framför Majas och sen är det min som är längst bort till höger och Irmas närmast :)
 
Jag dekorerade en muffins så här:
för att Mimmi, min kanin, fyller just 4 år nu på fredag den 11 april♥♥♥♥
 
Vi såg film också. Först såg vi Mean Girls,med Lindsay Lohan och sedan en film som hette Freaky Friday och Lindsey Lohan var med i den också!
 
Snacksen! och lite av Irma därframme också;)
 
Tidigare i vecka
På torsdagen så cyklade jag och Alexine hem till mig. Vi hade tänk jobba med vår franska uppgift, som vi ska redovisa på tisdag, men vi pratade och pratade och pratade och lyssnade på musik på datorn och åt mackor och sånt.
Såå vi hann inte göra det så mycket för sen så skulle vi fara på Rusta och kolla på Victorias secret's som vi såg i deras reklam skulle kosta 99 kr st! (jag vet, det är inte så mycket billigare men det är bättre för då kan man få lukta på dom och så, inte bara beställa)
MEN! När vi kom dit så gick vi runt affären typ 2 gånger men hittade inga parfymer, så vi frågade en som jobbade där. Hon sa, att dom var slut. Reklamen vi såg anonnsen i hade kommit den 2 och då var det 3 så vi trodde ju att det skulle finnas någon kvar iallafall. Men nejj, hon sa att dom hade tagit slut på typ 2-3 timmar! Men det skulle komma fler imorgon när dom öppnade sa hon men dom öppnar kl 10 och då var ju vi i skolan. så vi kunde inte köpa några parfymer..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0