Komp eftermiddag☆

Vi slutade typ 11.30 idag. Vi hade komp eftermiddag och vi ville inte stanna på skolan och äta "biff gratäng med sväng"?! Såå vi köpte mat, jag köpte sallad på coop :P
 
Sen så cyklade jag och Alexine till stan, bara en snabbis, för jag skulle köpa en tröja som jag redan provat och skulle bara in och köpa den. Medans så cyklade Irma och Maja hem till Irma. Alexine hittade en kofta på rea som hon provade och köpte och skulle fundera på den (jättefiin!).
Det var på Vero Moda som jag köpte min tröja och Alexine sin kofta. 
♡♡♡♡♡♡♡♡
Sen cyklade vi hem till Irma!
 
Alla var otroligt hungriga när jag och Alexine kommit dit, så vi satte oss och åt direkt. Vi satt ute på Irmas balkong! Det blev liite kallt;)
Sen blev det FÖR kallt så vi gick in!
Min sallad var jätte god!
Gott med glass loka Alexine?;)
Och Irma drack lite te :)
 
Efter maten, typ 2 timmar efter, så gick vi ut. Det var lite kallt men jag hade min kofta och när solen värmde så blev det väldigt skönt! Vi gick runt hela nyckelgatan sen till Irma igen :)
Soligt ☆
 
Igår, tisdag, så var jag Alexine och Maja på stan. Då var vi på Stadium och jag hittade en gympa tröja som jag tyckte var fin. Jag provade den... och sedan köpte jag den! Jag tyckte om den♡
vi gick på Vero Moda då också, då var det också rea hela 70%! Så jag hittade en tröja som hade kostat nästan 300:- men nu fick jag den för 84:- ♡
 
Det var allt för idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0