Tisda!

Stan idag, för vi slutar tidigt på tisdagar, med Maja, Alexine & Irma :)
Jag ville titta på skor, converse, på stadium för jag vill såååååå gärna ha converse! Jag vill ha vinröda men det är tyvärr "förra årets" färg.. så dom kommer inte få in några fler! Men vita är lika snygga;)
Så jag provade↓
JAG VILL HA DOM DÄÄÄÄR!
Men jag kommer köpa dom, för jag ska ändå köpa nya vår skor!
 
Men jag köpte också en chokladkaka↓
Mint krokant! Något jag aldrig tidigare har smakat, men nu har jag det och det var riktigt gott!
 
Bild på ur & penn!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0