...

Hej igen. Nu var det ett tag sen jag skrev något och jag ska försöka sluta skriva så sällan, och börja skriva oftare :)
 
Men iallafall, igår så var jag hos Irma. Jag och Maja var där och såg film. Det är jätte mysigt, att se film med sina kompisar på kvällen♥
 
Och idag är det ju 3:dje advent och igår var det Lucia och alltså är det jätte nära till jul. I fredags så hade vi luciatåg på skolan, jag och mina kompisar var med i det för det är årskurs 9 som deltar i tåget. Jag tycker personligen att det gick bra, jag tycker det var roligt och det fick mig att längta ännu mer till jul (jag hoppas såklart att de som tittade på luciatåget också fick lite julstämning♥)
 
Luciatåget
 
 
Jag har också gjort knäck idag. Det var roligt men tog lång tid och det var rätt jobbigt att fylla alla formar... men här är resultatet iallafall :)
 
Det var allt för idag men jag lovar att skriva snart igen ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0