Fredag~Lördag

Igår cyklade jag ochh Alexine till stan. Vi hade tänkt köpa en mjukglass och gå ner till älven och sätta oss på bryggan :)
Men först gick vi på stan en stund och bara kollade. Sen köpte vi mjukglass och gick ner till älven. 
Det blåste väldigt mycket där nere, men glassen var jätte god!;) Jag har saknat mjukglassen, och sommaren! När vi satt där nere kändes det som sommar igen♥ 
Mys!♥
 
Sen på kvällen så kom Alexine till mig och sov över!
Vi såg en bra film, och en halv dålig film;)
 
Sen fick jag reda på att vi bytte till sommartid inatt så när vi vaknade så var min klocka fel så den lurade mig hela tiden. Det betyder att vi fick en timma mindre idag.
 
Men iallafall, vi gick upp och funderade vad vi skulle göra till frukost. Mamma föreslog varma mackor men jag ville inte det så då kom pappa på omelett! Så det gjorde vi!
Vi hade skinka, ost, oregano, salt, mm. Sen dekorerade vi med persilja på! 
Resultatet;)
 
Senare på dagen så gjorde jag våfflor åt mig själv med vårat nya våffeljärn :)
Dom blev jätte goda och frasiga;)
Mmmm♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0