♡+♥

Hejjj!
Det har hänt myyycket sen jag bloggade men nu är jag här för att berätta om det!
 
(Tänk på att allt jag skriver nu hände för nån vecka sen)
 
Vi var på stan måndag den 29 april och jag hittade ett jättefint linne som får mig att längta till sommaren ännu mer!!
 
 
På tisdagen så följde tjejerna med mig hem efter skolan:)
Vi åt lite frukt mellanmål
och sen plattade Alexine mitt hår med sin fina nya plattång!
Det blev otroligt platt och jag hade så på skolan dagen efter.
 
Sen dagen efter på onsdagen så var det första maj. Vilket betyder: Majbrasa!
Jag, Irma, Johanna, Alexine och Maja hade jätteroligt där med en egen liten eld och marshmallows och grillkorv och allt sånt:)
Vi gjorde smores!:D eller försökte iallafall, chokladen ville inte smälta så där gott på marshmallowsen så det gick inge vidare men vi åt ändå;)
 
Sen på torsdagen så kom min moster och hennes man, Mia och Svenne! 
Det var jätte roligt för jag har verkligen saknat dom:)
 
På fredagen så var jag, Maja och Johanna hos Alexine. Vi spelade lite kubb, som var rätt tråkigt för det var kallt och blåsigt. Men jag och Alexine vann överlägset över Johanna och Maja så det var kul;)
Sen så fick vi prov köra en moppe som Alexines pappa hade köpt! Det var skit skoj! Hehe, nämen det var jätte roligt:)
 
Vi sov över det kvällen, hos Maja.
Vi åt fruktsallad och var duktigt nyttiga. Vi såg en film.. det hände inte så mycket mer... :)
 
Lördag, då for jag hem tidigt från Maja och jag, Mia, Svenne, mamma, pappa och mormor åt ute på don Vito. Det var roligt och riktigt trevligt:)
 
Sen tidigt på söndag morgon så for Mia och Svenne hem... det var tråkigt men dom kommer hit igen till sommaren:)
 
mimmi♡
 
Den söndagen så kom Alexine hem till mig lite senare och vi fikade några skorpor:P
 
Sen pratade vi och pratade och pratade...:)
 
 
Sen i tisdags, den här veckan,  så for vi på stan, som vanligt;)
Irma var helt inställd på att hon ville ha slush, så vi blev också sugna och så köpte vi allihop!
 
Sen så köpte jag ett sorts torrschampo med volym också:)
 
Sen igår, torsdag, så for vi hem till Alexines mammas lägenhet. Vi fikade och pratade och såg tv sen for vi hem.
 
Då åt vi kebab till middag:P
 
 
Sen idag så hade vi typ mer än 2 timmars hål för att vi inte hade någon gympa så vi köpte macka från Subway och åt dom hemma hos Alexine:)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0