Höstlovet

Hej!
Ja nu är det slut på oktober och det har blivit november, det går fort, snart är det ju jul!
 
Förra veckans så hade jag höstlov. Jag gjorde inte en massa saker men jag hade roligt och det var skönt att få en paus från skolan.
Men på fredagen den 31 oktober, så hade jag mina kompisar hos mig. Vi såg film och vi hade massa roliga Halloween snacks. Mitt rum var dekorerat med spindelnät och ljus och annat. Vi hade jätteroligt!
 
 
Det var såklart halloween dekorerat hos mimmi också, hon fick en fin liten pumpa!
 
Vi hade också en halloween pumpa
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0