14-10-26

Hejhej! 
 
Här är bilden på tröjorna som jag köpte på klädbytardagen för ett tag sedan
 
Jag har också köpt en ny jacka, en höst/vinter jacka. Den är köpt på H&M och den är jätte skön! Då köpte jag också en gullig t-shiirt som det står "Sweetie" på.
 
           
 
Den 1:a oktober så fyllde Alexine år. Hennes födelsedag var på en onsdag och vi slutade tidigt så vi gick på stan och åt lunch där. Sen fikade vi på Espresso House.
 
Den torsdagen så var jag och klippte mig på Coop, frisör salongen där.
 
Sen på helgen så var vi hos Alexine och firade henne. Vi blev bjudna på hemlagad middag, det var jättegott, och såg filmer och hade roligt.
 
 På söndagar så brukar jag och Alexine gå en promenad. Vi brukar gå broarna runt. Så det gjorde vi på söndagen. Det var en aning kallt, men ändå skönt och roligt.
 
Den 18 oktober så var det Irmas tur att fylla år.
Hon fyllde år på en lördag och då blev vi bjudna hem till henne. Vi köpte pizza till middag och efter vi ätit så gick vi ut till en grillplats och grillade. Men det gick inte så bra... vi fick ingen eld, aja det var roligt ändå ;)
Sen såg vi film och åt regnbågstårta, mmm!
 
Det var allt jag hade att säga för den här gången, så hejdå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0