hejsan!

Här är jag! Tillbaka! 
 
Iallafall så tänkte jag berätta lite grann. 
Jo jag ska göra om i mitt rum nu i höst, jag ser VERKLIGEN fram emot det, så jag har köpt en ram. Den rymmer 8 bilder och den ser ut såhär:
Jag tycker om den för att alla bilder sitter lite här och där och så står det "Live Love Laugh" det är jättefint.
Vi ska börja jobba med rummet den här helgen! :D
 
Men i tisdags så var vi iallafall på stan. Bara jag och Alexine :)
Tja, egentligen inget mer att säga om det men vi köpte en geisha chokladkaka och delade på.
Men vi hade riktigt roligt även om jag inte köpte några kläder ;)
Men! Jag köpte en rouge för bara 10 kr! Det var märket Fit me och den hade kostat 109 kr (!).
Alltså ett riktigt fynd ;)
 
Geisha :P
 
Sen idag så var vi på stan igen! (Bara jag och Alexine den här gången också)
Men vi hade lika roligt idag och den här gången köpte jag en huvtröja som jag behöver och verkligen tycker om! Alexine köpte också en sorts huvtröja men utan dragkedja, den var väldigt fin. Hon tyckte den var så mysig och tänkte att den passar perfekt att ha nu på hösten. Hon har rätt :)
 
Min nya huvtröja:
 
Jag ska ha den i skolan imorgon! Haha okejj hejda♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

matildajansson.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år som bloggar om mitt liv, mina kompisar, mitt husdjur och lägger ut andra roliga bilder och inlägg. Hope you enjoy it! ♥

RSS 2.0